Pohjoismaisten PartyLite maiden sulkeminen
- Mitä minun tulisi tehdä näytteiden, työkalujen ja PartyLite-tuotteiden kanssa, jotka minulla on? Voinko palauttaa ne ja saada kompensaation?
- Voinko hyödyntää keräämiäni asiakastietoja 30.11. jälkeen?
- Keneen voin olla yhteydessä, jos minulla on lisää kysymyksiä?
- Saanko palkkion, jos nousen korkeammalle tasolle?
- Voinko tilata PartyLite-tuotteita toisten maiden PartyLite-verkkosivuilta?
- Voinko ryhtyä Konsultiksi jossain toisessa maassa, jossa PartyLite on vielä aktiivinen?
- Tuletteko tiedottamaan tästä asiakkaille?
- Kuinka kauan pääsen kirjautumaan sisään MyBusinekseen?
- Tuleeko minun vahvistaa päällikkötittelini loka- ja marraskuussa 2020?
- Kuinka minulle maksetaan loka- ja marraskuussa 2020?
- Kuinka pitkään voin sponsoroida uusia Konsultteja?
- Voinko palauttaa tuotteet, jotka ostin PartyLiteltä?
- Voinko vielä pätevöityä mukaan matkalle 2021?
- Voinko vielä käyttää lahjakorttejani?
- Milloin Espoossa sijaitseva toimisto suljetaan?
- Mitä toimenpiteitä PartyLite teki välttääkseen PartyLite Suomen sulkemisen?
- Miksi PartyLite päätti sulkea PartyLite Suomen?